FAQ

Samarbejde

At hyre en freelancegrafiker betyder lavere omkostninger for dig. Ved at outsource dine markedsførings / grafiske opgaver behøver du ikke at ansætte en ekstra medarbejder. Du skal heller ikke investere i computer og dyre grafiske programmer. Med andre ord får du en freelance grafiker alene uden tunge mellemled. Der er også en fleksibilitet som en ekstra gevinst ved outsourcing af dine grafiske opgaver. Med mig som freelance grafiker skal du ikke tænke på månedsløn, feriepenge, forsikringer og pension. Du får løst opgaver når det passer ind i dit budget og din tidsplan. Derudover er du ikke afhængig af at finde kompetente grafiker i dit nærområde. Jeg arbejder fra mit eget kontor og vores kommunikation foregår online.

Mine kunder er både store og små virksomheder, start-ups, ambitiøse virksomheder, marketingsafdelinger osv. Det som er fælles for dem alle er, at de ønsker en tættere kontakt i øjenhøjde og til en hel anden prisklasse. Men oplevelsen og kvaliteten er som hos et stort reklamebureau.

Efter at vi har aftalt at gå i gang med et samarbejde, tager vi et indledende møde for at afklare detaljer omkring opgaveløsning og samarbejdet. Det kan være et skype-, teams- eller telefonisk møde. Herefter går jeg i gang med aftalte opgaver. Du vil hele tiden have mulighed for at følge med i processen og for at komme med feedback indtil alt er godkendt.

Allianceteam leverer et stykke grafisk arbejde som du kan være stolt af. Vi sørger for at forestå din målgruppe og ud fra det og din strategi skaber vi stilren design som skaber mere opmærksomhed omkring dit brand eller produkt.

Pris

Du kan købe mine grafiske ekspertiser på en timebasis. Hvis du har en mindre og afgrænset opgave eller ad hoc opgaver er denne form for samarbejde og afregning passende. Det er f.eks. hvis jeg skal designe et logo, en brochure, en annonce eller lignende. Timepris for denne type ad hoc opgaver er 330 kr.

Hvis du har tilbagevendende markedsføringsopgaver til en grafiker og har brug for mig minimum 12 timer om ugen, er min timepris endnu lavere. For en super skarp pris på kun 129 kr. i timen, kan jeg klare forskellige grafiske opgaver. Igen forudsat at du løbende har brug for at få løst grafisk arbejde i omfang der svarer til 12-18 timer om ugen.

Afhængigt af opgavetypen, omfanget, kunderelationen og andre forhold, kan prisen aftales som en fastpris uden overraskelser. Det kan f.eks. være opsætning af lidt større opgaver som hjemmesider, bøger, blade osv. Du kan beskrive din opgave, sende evt. materiale til os og så vurderer vi og sender et uforpligtende tilbud.

Betaling

Du får tilsendt din faktura via mail som PDF fil. Du kan enten betale fakturaen med en betalingskort eller ved bankoverførsel (IBAN / SWIFT). Betalingsfrist er 7 dage. Ved for sen betaling påregnes rente i henhold til gældende lovgivning. Du er altid velkommen til at spørge hvis du får brug for hjælp.

Først klik på aktiv link i din faktura. Når du har accepter handelsbetingelser går du videre til betaling. Du udfylder dine oplysninger fra dit betalingskort. For at handle i netbutikker, der benytter Verified by Visa / MasterCard SecureCode, skal du have tilknyttet et mobiltelefonnummer til dit internationale betalingskort. Mere info på www.nets.eu Efter betaling få du filsendt automatisk mail med bekræftelsen om din betaling er gennemført.

Kutymen er at afsenderen dvs. kunden betaler bankens gebyr på 40 DKK. Hvis dette ikke er valgt, vil der påkræves et gebyr på 100 DKK med en ekstra regning. Vælg en dato inden for betalingsfristen på din faktura som betalingsdato. Er du i tvivl om betalingen er gået igennem, kontakt din bank for yderligere hjælp.

Spørgsmål?

Har du ikke fundet svar på dine spørgsmål her på siden, er du altid velkommen til at skrive til mig eller ringe til mig.