Handelsbetingelser

Grundlæggende oplysninger om virksomheden

Fulde firma navn: Allianceteam DOO Zrenjanin, Čenta, Pupinova 13

Adresse: Pupinova 13, 23266 Čenta, Serbien

Aktivitet og aktivitet kode: Reklamebureau - 7311

Reg. nummer.: 20582090

RS CVR-nummer: 106345848

Web: www.allianceteam.dk

Telefon: +381 23 89 91 87 Mobil: +381 628 260 590

Mail: kontakt@allianceteam.dk

Nøjagtig beskrivelse af de udbudte ydelser

Allianceteam DOO ydelser (produktet) er baseret på grafisk outsourcing fra hoveddomæne: www.allianceteam.dk.

De består af følgende hoved opgaver:

A) udarbejdelse af elektroniske filer (digital form)

B) kunde rådgivning / sparring og i den form er til salg.

Alle Allianceteam DOO priser er fastsat individuelt efter opgavens karakter og udformning. Priserne fastsættes efter skriftlig eller mundtlig aftale imellem bestilleren og Allianceteam DOO.

Allianceteam DOO generale timepris er 330 DKK. Allianceteam DOO er udenfor momssystemet.

Valutaomregning ved fakturering / betaling

Alle betalinger vil blive foretaget i den lokale valuta i Republikken Serbien - Dinar (RSD). Til visning af beløb i andre valuta, anvendes gennemsnitlige vekselkursen fra Serbisk National Bank. Beløb som din betalingskort vil være debiteret vil blive konverteret til din lokale valuta med samme omregningskurs, der anvendes af Kreditkort Udbyder Organisationer, som for os på tidspunktet af transaktionen, kan ikke være kendt. Som et resultat af konverteringen, er der mulighed for en lille forskel i pris end den pris, der er anført på din faktura.
Tak for din forståelse.

Kundeservice

For alle oplysninger om bestilling, reklamationer eller fotrydelsesret kan køber kontakte Allianceteam DOO igennem:

Web: kontakt@allianceteam.dk

Telefon: +381 23 89 91 87

Mobil: +381 628 260 590

Mail: kontakt@allianceteam.dk

Metode til levering af varer

Allianceteam DOO laver således alle ydelser i digital form og dermed leveres / overføres til kunden via elektroniske kommunikationsmidler:

Eksempelvis: Email, FTP Server, Skype, Dropbox og så videre.

Om levering

Levering finder sted efter aftalte tid med kunden. Er ingen sådan leveringstid aftalt eller angivet, finder levering sted, når Allianceteam DOO arbejde er færdigt.

Fakturering og betaling

Normale betingelser for betaling er 8 dage, medmindre andet er aftalt. Betaling kan ske med kreditkort: Visa, MasterCard og Maestro eller bankoverførsel (IBAN, SWIFT).

Ved tilfælde af forsinket betaling

Der påløber rente fra forfaldsdagen med 2% pr. måned. For ekspedition af rykkerbreve beregnes et gebyr pr. gang, DKK 150,00. Hvis gælden ikke er betalt inden 10 dage fra datoen for den tredje meddelelse, kan sagen sendes til retslig inkasso og eventuelle yderligere omkostninger påkræves.

Reklamationer og annullering af tjenesten / købsordre

Alle reklamationer kan indsendes via e-mail: kontakt@allianceteam.dk

Allianceteam DOO anerkender modtagelsen af klagen eller annullering af kundens indkøbsordrer. Køberen er forpligtet til at angive årsagen til klagens krav.

Betingelser for klagning

Undlades reklamation ikke inden 8 dage fra levering har fundet sted, mister kunden retten til at gøre manglen gældende.

Mangler og ansvar

Allianceteam DOO påtager sig intet ansvar for eventuelle fejl, indhold eller design i tilfælde af, at køberen ikke er skriftligt eller mundtligt informeret Allianceteam DOO under godkendelsesprocessen.

Beskyttelse af private oplysninger

På vegne af Allianceteam DOO er vi forpligtet til at beskytte personlige informationer for alle vores kunder.Vi indsamler kun de nødvendige, grundlæggende oplysninger om kunder / brugere og data, der er nødvendige for forretningsaktiviteter og informere brugeren i overensstemelse med god forretningsskik og give høj kvalitet. Alle oplysninger om brugere / købere er fortrolige og kun tilgængelige for medarbejdere, der har brug for sådanne oplysninger for at udføre deres opgaver. Alle Allianceteam DOO medarbejdere (og forretningspartnere) er ansvarlige for beskyttelse af personlige oplysninger.

Hvis du beslutter dig for at købe en ydelse online med betalingsoverførsel, er det vigtigt at vide, at shopping på vores hjemmeside udføres på en sikker måde, uden risiko for dig og uden mulighed for misbrug af oplysninger og dit kreditkort. På vores hjemmeside bruges der den nyeste sikker service med automatisk godkendelse.

Tilbagebetaling - refundering

I tilfælde af tilbagebetaling til vores kunde, som tidligere har betalt med et kreditkort, delvis eller fuldt ud, uanset årsagen til returneringen, refunderer Allianceteam DOO kun via VISA, EC / MC og Maestro. Det betyder, at banken, efter aftale med Allianceteam DOO refunderer beløbet på kundens kreditkort.