9 hurtige spørgsmål og svar

1. Skal vi ansætte dig?
Nej, I skal ikke ansætte mig. Vores aftale skal forstås som en fast ydelse, så længe I har behov for den.

2. Hvordan foregår betaling?
Jeg sender en faktura ved hver måneds afslutning på det aftalte beløb. Fakturaen kan betales via IBAN/SWIFT eller betalingskort. Betalingsfrist er 7 dage.  

3. Er det ikke besværligt for os, når du ikke arbejder fra vores kontor?
Nej, det er det ikke. Det fungerer på samme måde, som når man arbejder hjemmefra.

4. På hvilket tidspunkt kan du arbejde for vores virksomhed?  
Efter nærmere aftale, men som udgangspunkt i hverdagene mellem 8 og 17.

5. Hvor hurtigt kan du starte deltidsarbejde for os?
Efter nærmere aftale, men som udgangspunkt efter 7-10 arbejdsdage.

6. Hvis vi ikke længere har behov for din grafiske ydelse eller ikke er tilfredse med denne løsning, hvordan opsiger vi vores aftale?
Jeres virksomhed kan med øjeblikkelig varsel opsige vores aftale uden andre forpligtelser end at indbetale for den tid, der er brugt siden sidste faktura.

7. Hvordan kan jeg nu være sikker på, at du virkelig arbejder i den aftalte tid?
Det er i min interesse at opretholde tillid til dine forventninger ved at overholde vores afstemte aftaler. Du kan til enhver tid følge med i opgaverne.

8. Vi ved ikke, hvordan alle de programmer fungerer: Weetransfer, TeamViewer, Dropbox. Hvad så?
Det er nogle simple online værktøjer, som er meget brugervenlige, og som jeg gerne vil sætte jer ind i.

9. Skal vi købe os et kamera, så vi kan tale sammen?
Det er ikke nødvendigt. Det er nok med en mikrofon, så vi kan høre hinanden under vores møder.

Har du andre spørgsmål er du naturligvis meget velkommen til at kontakte mig.

Web Development by    Inovator Inovator.dk

2013 Copyright - Allianceteam. All Rights Reserved

Gå til TOP